tisdag 10 november 2009

And so it began..

Hur börjar man sitt första blogg inlägg? Hej? Ska de va med hälsningsfras överhuvudtaget eller ska man bara börja hamra ner sina tankar?

Nej, jag tycker bättre om helhetsbilder och att få all fakta så vi börjar med ett hej och tar det därifrån.

Hej käre läsare!

Jag bryr mej inte ett skvatt om vad du tycker. Du är antagligen både korkad och dum, de säger i alla fall min erfarenhet mej så tills du kan bevisa motsatsen kör jag på det. Du kommer nog märka att jag kanske inte kommer vara så aktiv som bloggare, jag kommer blogga om saker som på ett eller annat sätt stör mej, eller saker som jag vill fundera igenom ordentligt, och precis som det mesta annat i det vissa kallar liv och andra kalla helvete kan man inte reglera mängden saker man stör sig på, ibland är det mer och ibland mindre.
Mina första inlägg som jag redan skissar på är bl.a. folk som klagar på att Sverige är mer än bara Stockholm, det faktum att stora delar av den svenska ungdomen propagerar öppet för att ena Afrika i ett land och det faktum att Svea rikes lagar tydligen är till för att brytas. Ska ta itu med detta så fort de går.

Jag vill även varna känsliga ögon för att jag har en förkärlek till det engelska språket, det kommer finnas inlägg på engelska, och för er som har problem med detta vill jag visa följande bild:


Vad gäller mina inlägg så tar jag gärna emot kommentarer, dock gäller reglerna ni kan läsa om någonstans till höger. Dom kan för övrigt behövas förklaras lite bättre:

"Du tänker fel, jag tänker rätt" - Simpelt, oavsätt vad du säger eller tycker så har jag rätt här, dehär är min blogg och mina åsikter. Vill du komma med egna sådana får du skapa en egen blogg och klaga där. Dehär är mitt whine-space, mitt revir. Tycker du annorlunda än jag har du fel, så enkelt är det.

"Just because I can" - Jag bestämmer här, det gör jag faktiskt. Jag kan skriva precis va jag vill (som faller inom ramarna för användarvillkoren) och det kommer jag göra med. Jag har all makt, jag bestämmer. Jag kan vara elak och jag kan vara snäll. Jag skulle kunna säga till ett litet barn att tomten inte finns och backa upp det med denhär regeln. Jag behöver ingen anledning att göra som jag gör, jag gör det bara för att jag kan.

Jag jobbar fortfarande med layout och liknande, ska titta mer på allt senare idag, ska även skriva första vettiga inlägget tänkte jag.

Jag tänkte avsluta med lite hjärngympa:

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Gonatt!

1 kommentar:

  1. Dehär är ju inget ord, och jag kan använda dina kommentarsfält för att klaga, om/när jag hittar nåt att klaga på och det enda du kan göra åt det är att ta bort mina kommentarer. Moahahaha!

    SvaraRadera